Мултибанкинг или т. нар. „отворено банкиране“ дава възможност на потребителите да управляват и контролират сметките си от различни банки, използвайки платформите за банкиране на „Инвестбанк“ АД. Вече не е необходимо да влизат и излизат от различни приложения и платформи за интернет банкиране, за да следят наличности или да правят преводи – услугата на Инвестбанк дава централизиран и лесен за използване достъп до всички сметки по всяко време.
Мултибанкинг-
нова услуга от „Инвестбанк" АД
Управлявай всички свои сметки от едно място
Имате сметки в няколко банки или дигитални портфейли, работите с различни мобилни приложения, за да управлявате успешно финансите си, трудно проследявате всички Ваши авторизации по карти и движения по сметки.
Край на това! „Инвестбанк“ АД предлага ново, иновативно и функционално решение за обединяване на всички Ваши сметки от всички български банки и финансови институции на едно място.
Новата услуга – Мултибанкинг, е достъпна чрез Интернет и мобилното банкиране на Инвестбанк. Тя е базирана на новата европейска платежна директива за „Отворено банкиране“ PSD2 и дава възможност с няколко лесни стъпки клиентите да добавят различни разплащателни и депозитни сметки в банкирането си и да управляват по-ефективно и по-удобно финансите си.
Въпроси за услугата Мултибанкинг
- Имат по-голям контрол върху данните си.
- Имат по-добро преживяване при използване на сигурен, бърз и надежден канал.
- Сред многото предимства на Отвореното банкиране за потребителите най-важното е, че те имат избор.Като доставчик на услуги, традиционно банките, финансовите и нефинансовите институции предлагат ограничени възможности и еднакви услуги на всички свои клиенти. Отвореното банкиране позволява индивидуализирано отношение, таргетирани предложения и персонализирани продукти. И възможност на потребителя да избере онова, което му приляга най-точно. Отвореното банкиране дава на потребителя възможност да избере сред множество доставчици на услуги онзи, който предлага най-добрата услуга за неговите конкретни нужди.
- Насърчава потребителите да взимат информирани решения за управлението на своите сметки.
- Улеснява плащането със смарт устройства. Благодарение на решения, базирани на „Отворено банкиране“, няма нужда клиентите да чакат на опашки в магазините, за да платят с физически пари. Чрез Мултибанкинг могат да разполагат на момента със всички свои средства, независимо в коя банка са сметките.
- Улеснява паричните преводи.
- Дава възможност за персонализирано предлагане на продукти „Отвореното банкиране“ има потенциал да предложи персонализирани и релевантни продукти и услуги на потребителите - нещо, което много от банковите мобилни приложения не правят.
- Дава възможност за достъп до всички сметки от едно място. Използвайки Мултибанкинг всеки потребител може от едно място да вижда и оперира с всички свои сметки в различни банки, да следи постъпленията по тях, да прехвърля пари от една сметка в друга.
- Виждайки всичките си сметки и наличностите по тях, потребителят може да избира откъде да плати.
Отвореното банкиране е напълно безопасно. В допълнение към прилаганите от „Инвестбанк“ АД системи за сигурност, данните Ви са защитени с най-висока технология на криптиране, гарантираща пълна поверителност и защита.
Контакти
-
0700 12 555
За абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна
-
17 555
За абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план
-
+359 2 40 13 101
За връзка от чужбина
-
office@ibank.bg
Електронна поща
- Свържи се с нас
Клонова мрежа
Тарифи
-
Тарифа за такси и комисиони
За физически лица За корпоративни клиенти -
Тарифа за операции с финансови инструменти
За физически лица За корпоративни клиенти