ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
1. При активация Ibank Mobile изисква QR код. От къде да го генерирам?
QR кода се генерира във Вашето Интернет банкиране. Стъпките са меню Настройки/ Ibank Mobile. Заявете услугата мобилно банкиране и попълнете необходимите данни.
В Края на процесе се визуализира QR код, който да сканирате. Ако предпочитате може да въведете ръчно изписаните над него цифри.
2. Какво да правя ако съм забравил статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile?
Ако забравите Статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile е необходимо да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по регистрация и активация, като си въведете нова статична парола.
3. Мога ли да инсталирам Ibank Mobile на всичките си мобилни устройства?
С едно потребителски име може да активирате мобилно банкиране на до 3 мобилни устройства.
4. Как да вляза ако съм си забравил ПИН-а или сензора за пръстов отпечатък е повреден?
При въвеждане 3 пъти на грешен ПИН, приложението Ви приканва да влезете с потребителско име и парола. След което, можете да промените Вашия ПИН код за вход.
5. Смених мобилното устройство. Как да прехвърля Ibank Moble на новото устройство?
Ако няма да ползвате повече старото си мобилно устройство е добре да деактивирате Ibank mobile от него. След което трябва да повторите процедурата по активация и регистрация на Ibank Moble на новото мобилно устройство.
6. Как мога да променя Пасивен достъп (достъп за наблюдение) до Ibank Moble на Активен такъв?
Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с активен достъп, то Вие можете да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по активация и регистрация като изберете Активен достъп за Ibank Moble и си създадете Статична парола.
Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с пасивен достъп, то е необходимо да посетите офис на банката и да заявите активен достъп, като след това повторите процедурата за активация и регистрация на Ibank Moble и си създадете статична парола.
7. Какво е „Статична парола“ в Ibank Moble?
Това е паролата, която сте въвели в Интернет банкирането при регистрация на Ibank Moble. Тя се използва за потвърждаване на преводи през Ibank Moble.
8. Спрях да получавам i Tan кодове за потвърждаване на преводи в Ibank Moble. Каква може да е причината?
Причината да спрете да получавате iTan кодове може да е следната:
- СМС кутията във Вашия телефон е препълнена и устройството не приема никакви нови смс-и. Необходимо е да изтриете част от наличните смс-и и да поискате нов iTan код.
- През настройките случайно сте забранили получаването на СМС-и от нашия номер.
- Наскоро сте пренесли телефонния си номер към друг оператор – в този случай е необходимо да уведомите банката.
- Ако сте променили телефонния си номер е необходимо да постетите офис на банката и да предоставите новия си номер.