Приложение за мобилно банкиране Ibank Mobile

Функционалности

Функционалности

Наблюдение през Ibank Mobile:

  • Проверка на салдо по сметки
  • Проверка на детайли по банкови продукти
  • Проверка на движение по сметки и авторизации по дебитни и кредитни карти
  • Проверка на падежи по депозити и натрупани лихви
  • Проследяване на наближаващи или платени вноски по кредити
  • Визуализация на платежни нареждания
  • Мултибанкинг - добавяне на сметки от други финансови институции

Активни действия през Ibank Mobile:

  • Бързо създаване на нови преводи чрез удобни шаблони
  • Преводи blink за 10 секунди 
  • Преводи по мобилен номер blink P2P
  • blink parking - заплащане на паркиране в зона  
    • Потвърждаване и нареждане на преводи в лева и валута
    • Лесно прехвърляне на средства „между мои сметки“
    • Плащане на данъци и такси с няколко клика
    • Заплащане на битови сметки и създаване на абонаменти
    • Откриване и закриване на Онлайн депозит и подписване на договор за него
    • Заявка за нова дебитна карта по съществуваща или нова сметка
    • Изпращане на съобщения към банката и получаване на отговор в приложението
    • Мултибанкинг - добавяне и управление на сметки от други финансови институции
    • Потвърждаване на дигитализация на банкови карти в Google pay
    • Промяна на лимити за транзакции с карта

    Допълнителни функционалности в Ibank Mobile:

    • Информиране за актуални оферти и нови продукти на банката
    • Получаване на нотификация за движение по сметка
    • Възможност за персонализиране със снимка
    Сигурност

    Сигурност

    С цел превенция от неоторизирани действия са наложени следните правила и ограничения за сигурност:

    • Трябва да сте регистрирани за услугата Интернет банкиране от „Инвестбанк“ АД и да имате потребителско име и парола
    • Влизане в приложението – след първи вход с потребителско име можете да въведете код за достъп (ПИН) или вход с биометрични данни (налични и за двете, поддържани операционни системи)
    • При процеса на регистрация се задава „Статична парола“, с която в последствие се потвърждават плащанията
    • С цел безопасност към едно потребителско име могат да бъдат регистрирани до три мобилни устройства едновременно.
    Ръководство

    Процесът по регистрация има няколко стъпки

    1. Свалете приложението IBANK Mobile от Вашия магазин и го инсталирайте. След инсталиране ще се появи бутон „Активация“. Преминете към Интернет банкирането си, като най-удобно ще е да го достъпите от компютър.

    2. Регистрация на Вашият мобилен телефон в Интернет банкирането. Това е процес на сдвояване на Вашия акаунт за Интернет банкирането с мобилното приложение Ibank Mobile.
    Влезте във Вашето Интернет банкиране и натиснете меню настройки, като изберете подменю Ibank Mobile. Следвайте описаните стъпки и генерирайте QR кода за сдвояване.

    3. След като сте генерирали QR кода натиснете бутон „Активация“ в Ibank Mobile и сканирайте генерирания QR код.
    Или натиснете ръчно въвеждане и препишете 16-цифрения номер, изписан над QR кода.


    4. След като сканирате QR кода или въведете ръчно 16 цифрения код приложението ще поиска да въведете потребителското Ви име в Интернет банкирането.

    5. След като системата верифицира потребителското Ви име щи ви поиска да съдадете и потвърдите 6 цифрен ПИН за вход в системата.

    6. След създаването на ПИН за вход Вие сте завършили активацията на Ibank Mobile и можете да го използвате.
     

    Технически изисквания

    Технически изисквания

    За да инсталирате мобилното приложение, версията на операционната програма на Вашия телефон трябва да отговаря на следните изисквания:
    За Android:
    Минимална версия - Android 8.0
    За iOS:
    Минимална версия: 12.3
    След успешно инсталиране, можете да изтриете инсталационния файл.
    Често задавани въпроси

    ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

    1.     При активация Ibank Mobile изисква QR код. От къде да го генерирам?

    QR кода се генерира във Вашето Интернет банкиране. Стъпките са меню Настройки/ Ibank Mobile. Заявете услугата мобилно банкиране и попълнете необходимите данни.

    В Края на процесе се визуализира QR код, който да сканирате. Ако предпочитате може да въведете ръчно изписаните над него цифри.

    2.     Какво да правя ако съм забравил статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile?

    Ако забравите Статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile е необходимо да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по регистрация и активация, като си въведете нова статична парола.

    3.     Мога ли да инсталирам Ibank Mobile на всичките си мобилни устройства?

    С едно потребителски име може да активирате мобилно банкиране на до 3 мобилни устройства.

    4.     Как да вляза ако съм си забравил ПИН-а или сензора за пръстов отпечатък е повреден?

    При въвеждане 3 пъти на грешен ПИН, приложението Ви приканва да влезете с потребителско име и парола. След което, можете да промените Вашия ПИН код за вход.

    5.     Смених мобилното устройство. Как да прехвърля Ibank Moble на новото устройство?

    Ако няма да ползвате повече старото си мобилно устройство е добре да деактивирате Ibank mobile от него. След което трябва да повторите процедурата по активация и регистрация на Ibank Moble на новото мобилно устройство.

    6.     Как мога да променя Пасивен достъп (достъп за наблюдение) до Ibank Moble на Активен такъв?

    Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с активен достъп, то Вие можете да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по активация и регистрация като изберете Активен достъп за Ibank Moble и си създадете Статична парола.

    Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с пасивен достъп, то е необходимо да посетите офис на банката и да заявите активен достъп, като след това повторите процедурата за активация и регистрация на Ibank Moble и си създадете статична парола.

    7.     Какво е „Статична парола“ в Ibank Moble?

    Това е паролата, която сте въвели в Интернет банкирането при регистрация на Ibank Moble. Тя се използва за потвърждаване на преводи през Ibank Moble.

    8.     Спрях да получавам i Tan кодове за потвърждаване на преводи в Ibank Moble. Каква може да е причината?

    Причината да спрете да получавате  iTan кодове може да е следната:

    - СМС кутията във Вашия телефон е препълнена и устройството не приема никакви нови смс-и. Необходимо е да изтриете част от наличните смс-и и да поискате нов iTan код.

    - През настройките случайно сте забранили получаването на СМС-и от нашия номер.

    - Наскоро сте пренесли телефонния си номер към друг оператор – в този случай е необходимо да уведомите банката.

    - Ако сте променили телефонния си номер е необходимо да постетите офис на банката и да предоставите новия си номер.


    Кой използва нашето мобилно приложение

    Различните поколения имат различни навици и потребности, но въпреки всичко Ibank Mobile може да бъде полезно за всеки. Виж какво е разпределението на клиентите на Инвестбанк АД, използващи Ibank Mobile. Инсталирай приложението напълно безплатно и провери дали то е удобно за теб.  Сигурни сме, че използването на Ibank Mobile ще ти спести време. Ако приложението не е полезно за теб, то може за секунда да го премахнеш.

    Отзиви от потребители

    Всички отзиви може да откриете в Google play, App Store и AppGallery