Приложение за мобилно банкиране Ibank Mobile
Активни действия през Ibank Mobile:
- Бързо създаване на нови преводи чрез удобни шаблони
- Преводи blink за 10 секунди
- Преводи по мобилен номер blink P2P
- blink parking - заплащане на паркиране в зона
- Потвърждаване и нареждане на преводи в лева и валута
- Лесно прехвърляне на средства „между мои сметки“
- Плащане на данъци и такси с няколко клика
- Заплащане на битови сметки и създаване на абонаменти
- Откриване и закриване на Онлайн депозит и подписване на договор за него
- Заявка за нова дебитна карта по съществуваща или нова сметка
- Изпращане на съобщения към банката и получаване на отговор в приложението
- Мултибанкинг - добавяне и управление на сметки от други финансови институции
- Потвърждаване на дигитализация на банкови карти в Google pay
- Промяна на лимити за транзакции с карта
Допълнителни функционалности в Ibank Mobile:
- Информиране за актуални оферти и нови продукти на банката
- Получаване на нотификация за движение по сметка
- Възможност за персонализиране със снимка
Ръководство за работа с мобилното приложение Ibank Mobile
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
1. При активация Ibank Mobile изисква QR код. От къде да го генерирам?
QR кода се генерира във Вашето Интернет банкиране. Стъпките са меню Настройки/ Ibank Mobile. Заявете услугата мобилно банкиране и попълнете необходимите данни.
В Края на процесе се визуализира QR код, който да сканирате. Ако предпочитате може да въведете ръчно изписаните над него цифри.
2. Какво да правя ако съм забравил статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile?
Ако забравите Статичната парола за потвърждение на преводи в Ibank Mobile е необходимо да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по регистрация и активация, като си въведете нова статична парола.
3. Мога ли да инсталирам Ibank Mobile на всичките си мобилни устройства?
С едно потребителски име може да активирате мобилно банкиране на до 3 мобилни устройства.
4. Как да вляза ако съм си забравил ПИН-а или сензора за пръстов отпечатък е повреден?
При въвеждане 3 пъти на грешен ПИН, приложението Ви приканва да влезете с потребителско име и парола. След което, можете да промените Вашия ПИН код за вход.
5. Смених мобилното устройство. Как да прехвърля Ibank Moble на новото устройство?
Ако няма да ползвате повече старото си мобилно устройство е добре да деактивирате Ibank mobile от него. След което трябва да повторите процедурата по активация и регистрация на Ibank Moble на новото мобилно устройство.
6. Как мога да променя Пасивен достъп (достъп за наблюдение) до Ibank Moble на Активен такъв?
Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с активен достъп, то Вие можете да деинсталирате приложението и да повторите процедурата по активация и регистрация като изберете Активен достъп за Ibank Moble и си създадете Статична парола.
Ако Вашият профил в Интернет банкирането е с пасивен достъп, то е необходимо да посетите офис на банката и да заявите активен достъп, като след това повторите процедурата за активация и регистрация на Ibank Moble и си създадете статична парола.
7. Какво е „Статична парола“ в Ibank Moble?
Това е паролата, която сте въвели в Интернет банкирането при регистрация на Ibank Moble. Тя се използва за потвърждаване на преводи през Ibank Moble.
8. Спрях да получавам i Tan кодове за потвърждаване на преводи в Ibank Moble. Каква може да е причината?
Причината да спрете да получавате iTan кодове може да е следната:
- СМС кутията във Вашия телефон е препълнена и устройството не приема никакви нови смс-и. Необходимо е да изтриете част от наличните смс-и и да поискате нов iTan код.
- През настройките случайно сте забранили получаването на СМС-и от нашия номер.
- Наскоро сте пренесли телефонния си номер към друг оператор – в този случай е необходимо да уведомите банката.
- Ако сте променили телефонния си номер е необходимо да постетите офис на банката и да предоставите новия си номер.
Кой използва нашето мобилно приложение
Различните поколения имат различни навици и потребности, но въпреки всичко Ibank Mobile може да бъде полезно за всеки. Виж какво е разпределението на клиентите на Инвестбанк АД, използващи Ibank Mobile. Инсталирай приложението напълно безплатно и провери дали то е удобно за теб. Сигурни сме, че използването на Ibank Mobile ще ти спести време. Ако приложението не е полезно за теб, то може за секунда да го премахнеш.
Отзиви от потребители
Всички отзиви може да откриете в Google play, App Store и AppGallery
Контакти
-
0700 12 555
За абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна
-
17 555
За абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план
-
+359 2 40 13 101
За връзка от чужбина
-
office@ibank.bg
Електронна поща
- Свържи се с нас
Клонова мрежа
Тарифи
-
Тарифа за такси и комисиони
За физически лица За корпоративни клиенти -
Тарифа за операции с финансови инструменти
За физически лица За корпоративни клиенти