Длъжност:
РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ в Отдел „Проблемни експозиции - физически лица“
Референтен номер:
9874
Крайна дата:
31.05.2024
Описание:

„Инвестбанк” АД утвърждава позицията си на динамично развиваща се българска банка и разширява присъствието си на финансовите пазари, като предлага на своите клиенти и партньори иновативни продукти, модерни услуги и индивидуален подход на обслужване, в съответствие със съвременните бизнес стандарти и технологии и съгласно най-добрите банкови практики. За своя екип, Банката търси да назначи мотивиран професионалист за позицията:

РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ в Отдел „Проблемни експозиции - физически лица“

Отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира дейността на юристите в отдела;
- Осигурява и осъществява процесуално представителство и защита на интересите на банката пред всички правораздавателни, правозащитни и административни органи във връзка с дейността по събиране на вземания;
- Отговаря за законосъобразното и в съответствие с вътрешните правила на банката управление на проблемни и съдебни експозиции на физически лица;
- Координира съвместната работа между юрисконсултите в отдела, подпомага изготвянето на стратегия за извънсъдебно или принудително събиране на задължението по всеки конкретен казус;
- Подпомага Директора на Дирекция „Проблемни вземания“ при осъществяване на неговите функции;
- Изготвя правни становища и предложения за решения по казуси с практическа и правна сложност;
- Води преговори и участва в преговори и срещи с клиенти на банката във връзка с работата по събиране на възложените експозиции.

Изисквания към кандидатите:
- Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
- Най-малко 4 години в областта на принудителното изпълнение; опит в областта на гражданско и търговско право, минимум 4 г. опит в процесуалното представителство;
- Опит в изграждането и поддържане на взаимоотношения с външни компании и партньори;
- Комуникативност и умения за водене на преговори с клиенти и партньори;
- Аналитичност, прилежност, точност и добра организация на работата;
- Шофьорска книжка и възможност за пътуване в страната;
- Отлични компютърни умения – word, excel и пр.

При нас ще получите:
- Приятелски настроен екип от професионалисти;
- Непрестанно усъвършенстване и придобиване на нови знания и умения;
- Възможност за професионално и кариерно развитие;
- Участие във вътрешни и външни обучения;
- Конкурентно възнаграждение и социален пакет;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карта за спорт с достъп до над 900 спортни обекта в цялата страна;
- Ваучери за храна на стойност 200лв.
- Преференциални условия при ползване на продукти и услуги на Банката.

Ако предлаганата от нас възможност представлява професионален и личен интерес за Вас, моля кандидатствайте като изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.
Кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.


Кандидатствайте