Длъжност:
Оценител на активи - Главен Експерт в Дирекция „Администрация"
Референтен номер:
5656
Крайна дата:
14.05.2024
Описание:

Инвестбанк АД се стреми да утвърждава позицията си на динамично развиваща се българска банка и да разширява присъствието си на финансовите пазари, като предлага на своите клиенти и партньори иновативни продукти, модерни услуги и индивидуален подход на обслужване, в съответствие със съвременните бизнес стандарти и технологии и съгласно най-добрите банкови практики. За своя екип, Банката търси да назначи ориентирани към резултатите и мотивирани професионалисти за позицията:

Оценител на активи - Главен Експерт в Дирекция „Администрация" Отдел "Управление и реализация на активи"

Отговорности на длъжността:
• Изготвяне на пазарно проучване за продажните и наемните цени на съотносими имоти в съотносими райони и предлагане на пазарна цена за продажба и отдаване под наем на активи на банката. Извършва експертни оценки и анализи в областта на недвижимите имоти, машини и съоръжения – Лиценз за оценител за недвижими имоти, машини и съоръжения ще се счита за предимсто;
• Изготвяне и поддържане на електронни досиета за активите на Банката;
• Организира огледи с клиенти и агенции за недвижими имоти;
• Организира маркетинг и презентация на активите на Банката;
• Участва в подготвянето на предложения до компетентните органи на Банката за сключване на предварителни и окончателни договори за придобиване, прехвърляне или отдаване под наем на недвижими имоти, собственост на банката;
• Контролира и координира процеса по разплащане по сделката и по изповядването на нотариалната сделка по прехвърляне на имотите и други активи на Банката;
• Осъществаване на процеси свързани със застраховането на дълготрайни активи на Банката.

Ако Вие притежавате:
• Лиценз за оценител за недвижими имоти, машини и съоръжения ще се счита за предимсто;
• Опит в сделки и управление на недвижими имоти;
• Добро познаване на регулациите в банковия сектор и в сектора на капиталовите пазари. Опитът на аналогична длъжност;
• Висше техническо образoвание;
• Отлична компютърна грамотност – работа с приложения на MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
• Шофьорска книжка категория Б, активен шофьор.
• Отлични комуникативни умения и работа в екип;
• Умение за управление на времето, работа с крайни срокове;
• Добри аналитични умения, управление и структуриране на информация;
• Стремеж към усъвършенстване на професионалните си познания;

При нас ще получите:
• Приятелски настроен екип от професионалисти;
• Непрестанно усъвършенстване и придобиване на нови знания и умения;
• Възможност за професионално и кариерно развитие;
• Участие във вътрешни и външни обучения;
• Конкурентно възнаграждение и социален пакет;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Карта за спорт с достъп до над 900 спортни обекта в цялата страна;
• Ваучери за храна на стойност 200лв.
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги на Банката.

Ако предлаганата от нас възможност представлява професионален и личен интерес за Вас, моля кандидатствайте като изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.
Кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.


Кандидатствайте