Длъжност:
ЕКСПЕРТ ОБСЛУЖВАНЕ НА АТМ и ПОС В ДИРЕКЦИЯ "КАРТОВ БИЗНЕС"
Референтен номер:
987
Крайна дата:
30.06.2024
Описание:

„Инвестбанк” АД утвърждава позицията си на динамично развиваща се българска банка и разширява присъствието си на финансовите пазари, като предлага на своите клиенти и партньори иновативни продукти, модерни услуги и индивидуален подход на обслужване, в съответствие със съвременните бизнес стандарти и технологии и съгласно най-добрите банкови практики. За своя екип, Банката търси да назначи мотивирани професионалисти за позицията:

ЕКСПЕРТ ОБСЛУЖВАНЕ НА АТМ и ПОС В ДИРЕКЦИЯ "КАРТОВ БИЗНЕС"  

От Вас очакваме да:

Изпълнявате процесите по обработка на всички необходими за дейността на електронните платежни услуги файлове към БОРИКА, VISA и Mastercard
Извършвате проверки на статусите при обработката на информационния обмен.
Следите за техническата изправност при жизнения цикъл на транзакциите с банкови карти
Регистрирате и параметризирате терминални устройства – АТМ и ПОС, като спазвате изискванията за сигурност
Създавате необходимите технически, организационни и транспортни предпоставки по логистиката на АТМ и ПОС терминалните устройства
Осъществявате мониторинг на работните процеси на АТМ и ПОС мрежата на банката, съдействате за отстраняване на възникнали проблеми от различен характер (технически, счетоводен)
Предоставяте  справочна информация с цел ефективно управление на електронните платежни услуги
Участвате в реализацията на нови картови продукти и услуги, с тестове и предложения за оптимизация. Регистрирате нови картови продукти
Координирате и предоставяте техническа и методологична помощ на финансовите центрове, относно издаване, акцептиране, преиздаване, унищожаване, клиринг и сетълмент на банкови карти, както и  работата по обслужване на картодържатели на Банката през работно време
Оказвате съдействие при отстраняването на проблеми, свързани с картовите разплащания и работата на картодължателите
Обработвате заявки от клиенти, свързани с промени по картови продукти, АТМ и ПОС устройства

От Вас очакваме:

Висше образование – икономика, информационни технологии , инженерни науки
Умения за работа с MS Office пакет – Word, Excel, Outlook
Аналитични умения, креативност, организираност и проактивност
Ползване на английски език на работно ниво - писмено и говоримо (B2)
Отлични комуникационни умения
Умения за управление и успешно реализиране на проекти
Умения за управление на времето и приоритизиране на задачите
Умение за работа в екип
Ние Ви предлагаме:

Възможност за професионално и кариерно развитие;
Възнаграждение съобразено с отговорностите и пазарните нива в сектора;
Възможност за усъвършенстване на придобитите знания и умения, както и изграждане на нови;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Карта за спорт с достъп до над 900 спортни обекта в цялата страна;
Преференциални условия при ползване на продукти и услуги на Банката;
Много добра работна среда.
Станете част от екипа ни като изпратите актуална автобиография.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.


Кандидатствайте