ние сме партньори с нашите клиенти

Финансовите центрове на банката работят с непроменено работно време и предлагат облекчена процедура при предоговаряне на кредитните продукти

23 Март 2020

Във връзка с множеството предприети мерки за овладяване и ограничение разпространението на коронавирус (COVID-19) от страна на държавните институции, екипът на „Инвестбанк“ АД с грижа за своите клиенти и с цел постигане на висока степен на клиентска удовлетвореност препоръчва използването на каналите за дистанционно обслужване. Това е мярка за ограничаване на човекопотока на едно място в нашите офиси, като целим превенция в създалата се епидемиологична обстановка!

Използвайте услугата „Интернет банкиране“, чрез която може да ползвате предлаганите от Банката продукти и услуги. Повече информация за Услугата можете да намерите тук.

Възползвайте се от платформата „Удобно за теб“, с която може да кандидатствате онлайн  за потребителски кредити и кредитни карти. За разлика от посещението в банков офис, кандидатстването за кредит онлайн е достъпно по всяко време на денонощието.

Използвайте своята дебитна или кредитна карта за всички плащания с оглед безопасността на Вашето здраве.

Екипът на „Инвестбанк“ АД Ви съветва да посещавате банковите ни офиси само при необходимост. Служителите на банката ще Ви обслужват с предпазни средства (маски, ръкавици, антибактериални средства), като за Вас също са осигурени такива. С цел повишаване безопасността  на клиентите и служителите си, които посещават клонова мрежа, банковите офиси се дезинфекцират редовно.

„Инвестбанк“ АД ще предостави възможността на домакинствата и предприятията, изпитващи временни затруднения поради създалата се ситуация с (COVID-19), да кандидатстват за предоговаряне условията по кредитни продукти при облекчена процедура. В интерес на клиентите, всяка процедура за предоговаряне на кредит ще бъде разгледана в максимално кратък срок. Банката ще приложи индивидуален подход и нови условия спрямо нуждите на кредитополучателя.

Финансовите центрове на „Инвестбанк“ АД ще обслужват клиенти без промяна в работното време. При нужда от съдействие и консултация, относно продуктите и услугите на Банката, Вие можете да се свържете и с нашия Център за обслужване на клиенти. На разположение сме да отговорим на всички Ваши въпроси и запитвания на следните телефони:

  • 0 700 12 555 – за абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна;
  • 17 555 – за абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план;
  • + 359 2 40 13 101, 102  – за връзка от чужбина.