ние сме партньори с нашите клиенти

Информация – Интернет банкиране

13 Септември 2019

Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви, че ползвате услугата „Интернет банкиране“ (Услугата) на „Инвестбанк“ АД (Банката).

Във връзка с изисквания на европейското и местното законодателство и с цел осигуряване на по-високо ниво на сигурност, “Инвестбанк” АД въвежда допълнителни средства за идентифициране на клиентите при работа с услугата „Интернет банкиране“.

С оглед на гореописаното е необходимо след 14 септември 2019 г. всеки потребител да има регистриран в Банката мобилен номер, чрез които да получава еднократни кодове за идентификация при ползването на Услугата.

Клиентите, които нямат регистриран мобилен номер, могат да го заявят в удобен за тях офис на Банката.

За повече информация, моля свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 12 555 /за абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна/, както и на кратък номер 17 555 /за абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план/.

С уважение,
Инвестбанк АД.