ние сме партньори с нашите клиенти

За клиентите на „Инвестбанк“ АД възстановяването на забравена парола за Интернет банкиране вече е възможно изцяло онлайн

12 Юни 2020

Новата функционалност на „Инвестбанк“ АД позволява възстановяване на забравена парола, без необходимост от посещение на физически финансов център или офис на банката. Опцията „Забравена парола“ е създадена, за да улесни значително клиентите при използването на системата Интернет банкиране.

Достъпът до системата се възстановява напълно дистанционно. За целта е необходимо да се използва бутона „забравена парола“ на логин страницата на Интернет банкиране, след което се въвеждат личните данни, регистрирани в системата на банката. Това са потребителско име, телефонен номер и едно от двете: имейл адрес или част от номера на активна банкова карта, за която потребителят е картодържател.

Въвеждането на нови функционалности е част от дългосрочната стратегия на „Инвестбанк“ АД да разширява своето портфолио от дигитални услуги. Благодарение на системата Интернет банкиране, клиентите на банката извършват бързо и удобно безкасови плащания в български лева или в чуждестранна валута и получават множество справки – в това число информация за движение по сметки, дебитни и кредитни карти, ползвани кредитни продукти, включително погасителни планове и предстоящи вноски. Допълнителен плюс е, че онлайн трансакциите спестяват до 50% от таксите в сравнение с плащанията, наредени на хартиен носител във финансов център.

За допълнителна информация относно услугите и продуктите на Банката, всички желаещи могат да се обадят на националния телефон 0700 12 555 или на 17 555.