ние сме партньори с нашите клиенти

Дебитна карта с включено здравно застраховане

Предлагаме Ви:

Ексклузивна ко-брандирана международна дебитна безконтактна карта за индивидуални клиенти: Debit Mastercard Paypass с включена здравна застраховка за картодържателите, в партньорство с един от лидерите в здравното застраховане – „ЗК България Иншурънс“ АД.

Цел на продукта:

Продукт без аналог на пазара, който отличава „Инвестбанк“ АД, чрез включване към дебитната карта на здравна застраховка, която ще важи на територията на България.

Застрахователната сума/ лимит на отговорност е 1000 (хиляда) лева.

Характеристика на продукта:

-          Международна дебитна безконтактна карта Debit Mastercard за физически лица

-          Картата ще се използва както за извършване на разплащания, така и за идентификация на клиентите на „3К България Иншурънс“ АД;

-          Продуктът предоставя всички функционалности – теглене в брой, вноски на АТМ на „Инвестбанк“ АД с депозитна функция, плащане на ПОС терминал и др.) ;

-          Картата се приема навсякъде, където се приемат карти Mastercard;

-          Възможност за биометрична автентикация на картодържателя при онлайн разплащания при търговци посредством инсталирано мобилно приложение 3DSec;

-          Специална преференциална тарифа от застрахователя;

-          Към основната карта, бихме могли да издадем и допълнителни карти за членове на Вашето семейство;

-          Допълнителни преференции и отстъпки при партньорите на Mastercard в целия свят.

Списък с търговски обекти в  целия свят, в които можете да плащате с картата си и да се възползвате, както от отстъпки от цената, така и от редица други специални предложения, е достъпен на https://www.mastercard.bg/bg-bg/consumers/offers-promotions.html

Застрахователна премия – 12 лв. с включен 2% ДЗП, заплаща се месечно от картодържателите на ко-брандираната дебитна карта Debit Mastercard PayPass на Банката.

Покритие на включената здравна застраховка Health Care Plus:

-          Извънболнично лечение;

-          Болнично лечение;

-          Възстановяване на разходи за лекарствени средства и медикаменти;

-          Личен психолог – конфиденциално психологическо телефонно консултиране;

-          Ало, Док – бърз и персонален телефонен и онлайн достъп до съвет и препоръка от медицинските експерти на компанията по здравните въпроси.