ЗА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
За потребителски и ипотечни кредити
Ползване на гратисен период по главница в срок до шест месеца, за кредити обезпечени с ипотека и за потребителски кредити. Банката предлага два варианта за предоговаряне:
Вариант 1: Дължимите плащания по главница, разсрочени в рамките на гратисния период се разпределят по равно за целия остатъчен срок на кредита, независимо от начина на издължаване на кредита - анюитетни вноски или равни вноски по главница
Вариант 2: Срока на кредита се удължава, като срока на удължаване не може да надхвърля срока на гратисния период. Дължимите плащания по главница, разсрочени в рамките на гратисния период се разпределят по равно за целия остатъчен срок на кредита, независимо от начина на издължаване на кредита - анюитетни вноски или равни вноски по главница.
За револвиращи кредитни карти:
Не се формира минимална сума за револвиране на кредитен лимит по кредитна карта, за срок до 6 месеца, но не по-късно от 31.12.2020 г. След изтичане на гратисния период, формирането на минималната сума за револвиране се възстановява съгласно първоначания договор.
За клиенти, които не отговарят на изискванията описани по-горе Банката ще прилага индивидуален подход зна пердоговаряне.
От предложените мерки могат да се възползват всички клиенти на банката, които:
- имат или очакват затруднения при погасяване на задълженията си, съгласно сключения с кредитора договор, във връзка с пандемията от СOVID 19 и ограниченията, въведени със Закона за мерките по време на извънредното положение, и техните последици.
- Задъллженията им към 01.03.2020г. са редовно обслужвани или с просрочие не повече от 90 дни и не са с действащи мерки за преструктуриране.
- Задълженията се предоговарят за срок до 6 месеца, но не по-късно от 31.12.2020 г.
- Предоговаряне може да поиска всеки кредитополучател, който отговаря на горепосочените изисквания, като е подал искане най-късно до 22.06.2020 г., а срокът за взимане на решение от оправомощените служители е до 30.6.2020 г.
- Предлаганите механизми за отсрочване и уреждане на задължения се отнасят само за такива, произтичащи от договори, сключени преди 31.03.2020 г.
ЗА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА
Бизнес клиентите на „Инвестбанк“ АД, осъществяващи дейност в засегнатите сектори от въведеното извънредно положение и наложените мерки във връзка с разпространението на COVID-19, могат да се обръщат към отговорните за тях служители /финансови консултанти/ в Банката, за да обсъдят нуждите си и възможности с цел преодоляване на негативното въздействие върху търговската им дейност чрез отлагане на задълженията им към Банката. За бизнес клиентите си „Инвестбанк“ АД също ще прилага краткосрочно отсрочване за период до 6 месеца.
ОБСЛУЖВАНЕ ВЪВ ФИНАНСОВИТЕ ЦЕНТРОВЕ НА „ИНВЕСТБАНК“ АД
Финансовите центрове на „Инвестбанк“ АД ще обслужват клиенти без промяна в работното време. Клоновете на„Инвестбанк“ АД ще работят от понеделник до петък с работно време от 09:00 до 17:30 ч.
При посещение на банков клон, Ви молим да се съобразявате с изискванията на Министерството на здравеопазването и да имате предвид следните мерки на „Инвестбанк“ АД за Вашата безопасност:
-
Спазвайте дистанция 2 м от останалите клиенти и от служителите във финансовия център.
-
Изчаквайте реда си пред офиса, ако в него вече се обслужват двама други клиенти.
-
Служителите на банката ще Ви обслужват с предпазни средства (маски, ръкавици, антибактериални средства), като за Вас също са осигурени такива
-
С цел повишаване безопасността на клиентите и служителите си, които посещават клонова мрежа, банковите офиси се дезинфекцират редовно.
ДИСТАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Екипът на „Инвестбанк“ АД с грижа за своите клиенти и с цел постигане на висока степен на клиентска удовлетвореност препоръчва използването на каналите за дистанционно обслужване.
Управлявайте своите плащания онлайн – бързо, удобно и лесно през системата „Интернет банкиране“. Всички трансакции чрез услугата „Интернет банкиране“ спестяват до 50% от таксите, в сравнение със същите, ако те биват направени във финансов център на „Инвестбанк“ АД.
Възползвайте се от платформата „Удобно за теб“, с която може да кандидатствате онлайн за потребителски кредити и кредитни карти. За разлика от посещението в банков офис, кандидатстването за кредит онлайн е достъпно по всяко време на денонощието.
При нужда от съдействие и консултация, относно продуктите и услугите на Банката, Вие можете да се свържете и с нашия Център за обслужване на клиенти. На разположение сме да отговорим на всички Ваши въпроси и запитвания на следните телефони:
0 700 12 555 – за абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна;
17 555 – за абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план;
+ 359 2 40 13 101, 102 – за връзка от чужбина.