ние сме партньори с нашите клиенти

POS терминали при търговци

ПОС терминалите на Инвестбанк АД приемат плащания с национални и международни дебитни карти MasterCard, Maestro, VISA Electron, V PAY  и международни кредитни/дебитни карти с логото на  MasterCard, VISA, Diners Club и Discovery. Плащанията се приемат в лева, като сметката на Вашата фирма се заверява със съответно приетата сума в рамките на два работни дни.

Терминалите на Инвестбанк поддържат двоен интерфейс четене на чип/лента и безжична технология. Безконтактно плащане – възможност за извършване на безконтактно плащане на ПОС терминал. Разплащането се осъществява посредством доближаване на банкова карта с наличието на специален отличителен символ до ПОС устройството, или свързания към него безконтактен четец, без да е необходимо същата да се поставя/прокарва през него.

Инвестбанк АД предлага POS терминали от ново поколение, които поддържат безконтактна технология за разплащания с банкови карти.Клиентите могат да избират между стационарни и мобилни устройства.

Комуникацията с БОРИКА се осъществява с:

GPRS SIM КАРТА(MTEL, VIVACOM, TELENOR)  С АКТИВИРАН VPN към БОРИКА или с телефонна линия(БТК).

Освен това за нуждите на Вашия бизнес, бихме могли да предоставим и решение за акцептиране на плащания с банкови карти при електронна търговия чрез виртуален ПОС терминал.

Инвестбанк е напълно сертифициран издател и акцептант на карти и съответно платежни транзакции, ползващи технологията за по-сигурни плащания в интернет 3D Secure. Използването на решението на Инвестбанк за акцептиране на плащания при извършването на електронна търговия е свързано със следните предимства за Вашия бизнес:

  • Приемане на плащания с кредитни и дебитни карти с най-разпространените в глобален мащаб картови брандове: VISA и MasterCard;
  • Максимална защита както за Вашите клиенти, така и за Вашия бизнес чрез технологията 3D Secure;
  • Добавяне на стойност за клиентите чрез предлагането на гъвкави и удобни възможности за плащане;
  • Увеличаване обема на продажбите, поради склонността на клиентите да извършват повече покупки чрез използване на банкови карти в сравнение с използването на пари в брой;