ние сме партньори с нашите клиенти

Кариери

  • Предимства на РАБОТАТА В банката

    Инвестбанк АД е сред водещите финансови институции в България. В дейността си ние развиваме високи стандарти на работа и предлагаме отлични възможности за професионална реализация и кариерно развитие.

    Ценим мотивираните и отговорни личности, със знания и умения, съобразени с изискванията за всяка конкретна позиция в банката, с енергия за усъвършенстване в динамична среда, в открита комуникация с клиенти и колеги.

    Ако споделяте нашите ценности и желаете да бъдете част от успешния ни екип, разгледайте актуалните свободни позиции за работа в Инвестбанк АД.

  • Специалист "Банкови операции" - Хасково
  • Специали "Банкови операции" - гр. Кърджали /по заместване/
  • ПО ПЪТЯ КЪМ УСПЕХА - СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА 2017
  • Специалист "Банкови операции" - гр. Пазарджик

    „Инвестбанк” АД е една от утвърдените банки в България, предлагаща широк спектър от финансови и банкови услуги. За екипа Банката търси да назначи мотивиран професионалист с доказан банков опит за позицията:

     СПЕЦИАЛИСТ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ

    в гр. Пазарджик

    Реф. №: СБО_Пазарджик

     Отговорности на длъжността:

    • Предоставя високо качествено ежедневно обслужване на клиентите и поддържа активни взаимоотношения с тях;
    • Извършва касово обслужване на клиентите във финансовия център, като проверява получените парични средства за фалшификати;
    • Осчетоводява безкасови операции;
    • Изпълнява лични цели за продажби на спестовни и депозитни продукти, застраховки, карти, електронно банкиране и други транзакционни сделки – без тези свързани с кредитиране;
    • Отговаря за обслужването на АТМ във финансовия център (зареждане с парични средства, проверка на наличности и осчетоводяване на операциите), съвместно с членовете на определена със Заповед комисия.

     

    Изисквания към кандидатите:

    • Минимум 1 година опит в обслужване на клиенти и работа с парични средства;
    • Познаване на банковите операции и модела за обслужване на клиенти;
    • Сертификати за работа с валута и обслужване на АТМ устройства;
    • Комуникативност и умения за работа с клиенти;
    • Висше/средно икономическо образование;
    • Много добри компютърни умения.

     

    Ако предлаганата от нас възможност представлява професионален и личен интерес за Вас, моля кандидатствайте като изпратите актуална автобиография със снимка на електронен адрес: hr-karieri@ibank.bg, не по-късно от 08 май 2017 г.


    На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати. Документите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност и в съответствие с ангажиментите ни на администратор на лични данни.

  • Специалист "Банкови операции" - гр. Карлово

Форма за контакт




captcha